8 תשובות
י
מסיימת יב
צבא:)
צבא:)
יב.
יאלה שיגיע כבר!
יאלה שיגיע כבר!
אני מסיימת תיכון השנה.
יב ברוך השם. (נמאס חח)
באותו הנושא: