6 תשובות
אני ממליצה כן
לא, אם את מרגישה בסדר אז למה ללכת לאבחון?
תמשיכי בחיים שלך כרגיל
אני יעשה לך את האבחון
את מרגישה בדיכאון?
לא?
אז את לא בדיכאון :)
זה הכל...
למה הם חושבים שיש לך דיכאון? האם יש לך התנהגות של דיכאונית?
תאמיני לי שאם היית בדיכאון היית יודעת את זה ממזמן