5 תשובות
שואל השאלה:
חח לצערי אני נופלת השנה עם בוחנת שמכירה אותי אז נראלי פרשתי מהרעיון הזה
אנונימי
חח טוב בכל זאת בהצלחה בבגרות :)
חח אז אם את לומדת ויודעת למה את לוקחת סיכון כזה גדול?
שואל השאלה:
זה לא אבוד נשמה אני לומדת חחח פשוט בא לי לעזור לה והיא לי
אנונימי
תלמדי, יש לך עוד זמן!
אבל אם זה אבוד ואין לך מה לעשות אז קחי סיכון