5 תשובות
שואל השאלה:
חח לצערי אני נופלת השנה עם בוחנת שמכירה אותי אז נראלי פרשתי מהרעיון הזה
חח לצערי אני נופלת השנה עם בוחנת שמכירה אותי אז נראלי פרשתי מהרעיון הזה
אנונימי
חח טוב בכל זאת בהצלחה בבגרות :)
חח אז אם את לומדת ויודעת למה את לוקחת סיכון כזה גדול?
שואל השאלה:
זה לא אבוד נשמה אני לומדת חחח פשוט בא לי לעזור לה והיא לי
זה לא אבוד נשמה אני לומדת חחח פשוט בא לי לעזור לה והיא לי
אנונימי
תלמדי, יש לך עוד זמן!
אבל אם זה אבוד ואין לך מה לעשות אז קחי סיכון
אבל אם זה אבוד ואין לך מה לעשות אז קחי סיכון
באותו הנושא: