2 תשובות
לא חיב להשלים עם זה וישאר לנצח.
אפשר ללמוד איך לנתב כעס, לא על אנשים.
כי המחיר שאתה ואחרים משלמים על האלימות- הוא עצום. ויש גם סבל רב לכולם.
לפעמים, בגלל ארועים קשים בחיים, צוברים כעס, וכשלא משחררים אותו, הוא גדל וגדל, עד שאי אפשר יותר לצבור- ומתפרצים על אחרים שלא אשמים.
אם לא תעצור ותגיד די, אני רוצה לשנות, אתה עלול לפגוע פיסית במישהו, לגרום לו לנכות או אפילו מוות. ואז אתה כלוא בכלא, ונהרסו לך החיים.
יש אפשרות ללכת דרך קופת החולים לפסיכיאטר, לפסיכולוג, יש סדנאות לימוד שליטה על כעסים. יש דרכים לעזור לך לצאת מזה.
עליך רק להסכים לקבל עזרה.
לפני שיהיה מאוחר מדי.
מקווה שתסכים ומברכת בהצלחה.
אפשר ללמוד איך לנתב כעס, לא על אנשים.
כי המחיר שאתה ואחרים משלמים על האלימות- הוא עצום. ויש גם סבל רב לכולם.
לפעמים, בגלל ארועים קשים בחיים, צוברים כעס, וכשלא משחררים אותו, הוא גדל וגדל, עד שאי אפשר יותר לצבור- ומתפרצים על אחרים שלא אשמים.
אם לא תעצור ותגיד די, אני רוצה לשנות, אתה עלול לפגוע פיסית במישהו, לגרום לו לנכות או אפילו מוות. ואז אתה כלוא בכלא, ונהרסו לך החיים.
יש אפשרות ללכת דרך קופת החולים לפסיכיאטר, לפסיכולוג, יש סדנאות לימוד שליטה על כעסים. יש דרכים לעזור לך לצאת מזה.
עליך רק להסכים לקבל עזרה.
לפני שיהיה מאוחר מדי.
מקווה שתסכים ומברכת בהצלחה.
שואל השאלה:
תודה רבה!
תודה רבה!
אנונימי
באותו הנושא: