2 תשובות
עזבי אותן יש אנשים קצת מטומטמים בעולם
שואל השאלה:
אנשים אני זכר
ותגובה ראשונה (שנמחקה עכשיו 0_0) בכלל קראת את השאלה? כתבתי שאני ממש לא חושב ככה ונשים הן חזקות וחכמות בדיוק כמו גברים אבל שהן העלו את שתי הנשים הספציפיות האלה אמרתי את זה שהן מיליונריות בזכות הבעלים שלהן
אנונימי