12 תשובות
כן יכול להיות שזה סתם
על הפד יש דם עכשיו?
מזל טוב! לי זה נשמע כמו מחזור
כשהטלת את הצואה היה לך קשה או כואב? כי לפעמים מכאב פי הטבעת יכול להיחתך קצת ויוצא דם.
רוב הסיכויים שזה מחזור... אם לא פצעת את עצמך במקום, בכל זאת, שימי פד בגודל הכי קטן בתור התחלה אם זה לא נוח לך
זה קורה לכל הבנות בסופו של דבר פשוט אל תכנסי ללחץ
שואל השאלה:
אני בת 11.5 וזה לא כאב ולא היה לי קשה שעשיתי.. זה יצא ממש בקלות
אנונימית
שואל השאלה:
ועכשיו טיפה כואב לי שם למטה.. לא מאחורה בקדימה
אנונימית
אם לא נפצעת, זה הגיוני... זה הגיל
בת כמה את?
אנונימית
אני חושבת שזה מחזור..
פדים בהתחלה מציק, אבל מתרגלים לזה.
שואל השאלה:
וחשוב לציין שלא לחצתי בכלל וזה יצא בקלות
אנונימית
אם ממשיך לצאת לך דם זה מחזור