3 תשובות
אדביק לך את התשובה שכתבתי לפני 2 דקות באותה שאלה:
בעיקרון זה לא קשור, בתחילת שנה בכיתה י' יש מבחן משווה שבודק את הרמה של כל התלמידים ולפי הציונים משבצים ליחידות. אני לדוגמה הייתי בכיתה ט' בהקבצה ב' עשינו את המבחן בתיכון ושיבצו אותי ל5 יחידות אז, בעיקרון זה לא קשור ההקבצה שלך בחטיבה זה אולי משפיע רק אם את רוצה ללכת לכיתות מדעיות בתיכון.
בעיקרון זה לא קשור, בתחילת שנה בכיתה י' יש מבחן משווה שבודק את הרמה של כל התלמידים ולפי הציונים משבצים ליחידות. אני לדוגמה הייתי בכיתה ט' בהקבצה ב' עשינו את המבחן בתיכון ושיבצו אותי ל5 יחידות אז, בעיקרון זה לא קשור ההקבצה שלך בחטיבה זה אולי משפיע רק אם את רוצה ללכת לכיתות מדעיות בתיכון.
לפי הציונים 5 אבל לפני זה יהיו לך מבחן ליחידה אז או 4 או 5 הוא קובע
שוב כמו שאמרתי לקודם זה לא קובע דבר
יש מבחני הקבצות כנראה גם יהיו לכם וזה מה שיקבע בעיקר זה תלוי איך את מתפקדת בשיעור ואיך האוצר מילים שלך לי אישית אני הקבצה ב ממוצע 85-90 עם אוצר מילים גבוהה יחסית ושאלתי את המורה והמורה הקודמת שלי והן אמרו שכן ביגלל האוצר מילים אני יכולה לעשות 5 עם עוד פוש קטן ממליצה לך לשאול תמורה לאנגלית או לחכות למבחן
במתמטיקה כבר היו לנו מבחני יחידות ובנות שהיו מכיתה ז בהקבצה א פתאום 3 יחי אז זה בכלל לא קשור איזה הקבצה את
יש מבחני הקבצות כנראה גם יהיו לכם וזה מה שיקבע בעיקר זה תלוי איך את מתפקדת בשיעור ואיך האוצר מילים שלך לי אישית אני הקבצה ב ממוצע 85-90 עם אוצר מילים גבוהה יחסית ושאלתי את המורה והמורה הקודמת שלי והן אמרו שכן ביגלל האוצר מילים אני יכולה לעשות 5 עם עוד פוש קטן ממליצה לך לשאול תמורה לאנגלית או לחכות למבחן
במתמטיקה כבר היו לנו מבחני יחידות ובנות שהיו מכיתה ז בהקבצה א פתאום 3 יחי אז זה בכלל לא קשור איזה הקבצה את
באותו הנושא: