5 תשובות
שואל השאלה:
מצטערת^
אנונימית
לא, אני בגלל הלימודים דווקא שוכח לאכול הרבה פעמים
חח כשאני יושבת ללמוד אין לי זמן לנשום אז לאכול?
אבל משתדלת שלא לטחון יותר מידי: (
אוף השביעיזם הזה

שטויות זה רק מיתוס, רוב הבגרויות בכיתה יא הן לקראת סוף שנה. מדבר מניסיון אחד שמקבל ציונים טובים, ועדיין הולך למכון 4 פעמים בשבוע, יוצא עם חברים, ויוצא עם משפחה.
כן זה נכון