2 תשובות
יש גם אחרי כמה חודשים שחוזרים.
לפעמים גם לא חוזרים בכלל..
אין מה לצפות לחזרה.
תנסי להתגבר על זה.
באופן כללי תמיד אפשר לחזור רק אם שני האנשים מעוניינים בכך.