4 תשובות
גנדרפלויד בתכלס..
תצפי ב"הבנים והבנות" ותגלי, למרות שאני חושבת שכבר עברנו את הגיל לדיונים האלה.
אין מגדר "הכי טוב".

כמו שיש בנות טובות ככה גם יש בנות חלאות וכמו שיש בנים טובים ככה גם יש בנים חלאות.
בנות לדעתי.