5 תשובות
אם הוא יאהב את מי שאת לא יהה לו אכפת אם את גרה בדירת פאר או במלונה של הכלב
דבר ראשון אין מה להתבייש. זה לא שאת עושה משהו לא חוקי הכל בסדר
ואם את חוששת מהקטע הזה אז בהתחלה תצאו למסעדות לים ואחרי כמה פגישות שתרגישי שהתחברתם תוכלי להזמין אותו וסביר להניח שהוא ייקח את זה יותר טוב מאשר אם הוא יראה על הפעם הראשונה את הבית שלך.
ואם הוא שולל אותך על זה אז זה טוב. כי זה חושף את האופי האמיתי שלו
או שתיפגשו אצלו, או שפשוט תגידי לו את האחךמת, לחיות בבית לא מפואר זאת לא בושה, כל עוד הסביבה שלך לא מפריעה לך ואת מרגישה בנוח בבית שלך זה לא אמור להטריד אותך, תהיי בטוחה בהחלטות שלך
וואוו גם אני במצב שלך
בחיים לא הבאתי חברות/ידידים או כל בן זוג שהיה לי לבית
אפילו פעם אחת מישהו נפרד ממני הוא אמר שזה מוזר שאני לא מסכימה שילווה אותי עד הבית או שאפילו סתם יבוא אליי וגם כל הזמן חייתי בפחדים שהוא יגלה איפה אני גרה, למרות שידעתי שהוא יאהב אותי וזה לא באמת ישנה לו אבל כל כך התביישתי ועכשיו אני מצטערת על זה ואני רוצה שתדעי שבן אדם שמחליט לאהוב אותך לא באמת אכפת לו מאיפה את באה אני חושבת שתתני לזה הזדמנות ואין לך מה להתבייש בחיים!
אנונימית
מכירה את זה... לא משנה איפה את גרה ואיך הבית שלך ניראה כל עוד לא נוח לך מאמינה שהוא יבין אם תגידי לו שזה לא ממש מתאים שהוא יבוא אליך ושאת מעדיפה ללכת אליו או סתם להיפגש באיזשהו מקום...
אם הוא ממש אוהב אותך מאמינה שזה לא יזיז לו ביכלל..