2 תשובות
שואל השאלה:
כי אני לא באף חבורה
אנונימית
למה את לא טסה איתם?
תלכי לעשות משהו שאת אוהבת במקומות ועם אנשים שאת אוהבת. (משפחה למשל)
את תהני לא פחות