3 תשובות
בכל מערכת יחסים יהיו בעיות
השאלה היא איך מתגברים עליהן ואם 2 הצדדים מוכנים לפתור את הבעיות שנוצרות
וזו לדעתי מערכת יחסים טובה. שיש רצון הדדי לשמור על הקשר וכל דבר שיכול להרוס את זה מנסים לפתור יחד
אני הייתי במערכת יחסים שנגמרה מהסיבה שהיו בעיות אבל הצד השני לא הראה רצון לפתור אותן ולהתגבר על כל זה... אז לא נשארתי כי זה פגע בי ;)
השאלה היא איך מתגברים עליהן ואם 2 הצדדים מוכנים לפתור את הבעיות שנוצרות
וזו לדעתי מערכת יחסים טובה. שיש רצון הדדי לשמור על הקשר וכל דבר שיכול להרוס את זה מנסים לפתור יחד
אני הייתי במערכת יחסים שנגמרה מהסיבה שהיו בעיות אבל הצד השני לא הראה רצון לפתור אותן ולהתגבר על כל זה... אז לא נשארתי כי זה פגע בי ;)
רק אם הייתה לי אחת כזאת לול
הוא דתי -חרדי ואני חילונית לגמריי, גרים במרחק של שעה וחצי אחד מהשני.
כל מה שנובע מזה ונובע הרבה
כל מה שנובע מזה ונובע הרבה
אנונימית
באותו הנושא: