3 תשובות
יש לי בעיות קשב וריכוז שנה שעברה הבגרות שלי הייתה בשעה הזאת וקיבלתי 100 אז לא זה שעה קצת קשה אבל עוברים את זה אם את יודעת את החומר טוב אין סיבה שלא תצליחי
אני עושה הרבה מבחנים מ 4 עד שמונה.
נחים כל היום, זה לא נורא
נחים כל היום, זה לא נורא
אנונימי
תתעוררי ב 12:30
זה ירגיש כמו בוקר
זה ירגיש כמו בוקר
באותו הנושא: