20 תשובות
אני עושה אותו עוד שבועיים אם זה עוזר.
אנונימית
אני עושה ב30.
יש לי ב30
יש לי ב27
יש לי ב28
גם אני ב28
שואל השאלה:
מישהו לפני ה27?
מישהו לפני ה27?
זהו? ^
זה נשמע ממש קצת
זה נשמע ממש קצת
אהה אופס שכחתי הייתה גם שאלה מילולית אחת אבל היא הייתה ממש קלה
איזה בעיות מילוליות היו? תנועה? גיל? היה. הסתברות?
השאלות בגיאומטריה היו קשות?
רגע איזה רמה אתם? הקבצה א'?
אני כן
לא שאלה מילולית של ריבוע ומלבו וכן הקבצה א' אבל גם ל ב' היה כמונו
ולא השאלות בגיאומטריה לא היו קשות או מסובכות
תודה<3
שואל השאלה:
וואי קיטי בבקשה תעני
וואי קיטי בבקשה תעני
היה לי שתי שאלות גאומטריה אחת פרבולה עם ישר נחתך ושאלה אחת של משוואה ממעלה שנייה עם מכנים היה קל *נכשלתי*
סתם לא המורה לא החזיר ציונים
סתם לא המורה לא החזיר ציונים
בואנה מי שעושה לפני ה30 תגלו לי מה יהיה
עשיתי כבר למה?
באותו הנושא: