6 תשובות
לזכור שהכל בגנים. אם החבר שלך נחמד- כנראה שגם ההורים שלו ;-) תביאי משהו אכיל- ואם תכיני בעצמך טוב יותר. חייכי, תצחקי עם האמא ותחמיאי לה על השיער (תמיד עובד)..
בהצלחה!!
תרגעי יהיה בסדר, תהיי מנומסת חייכנית ונחמדה
פשוט תרגעי. תעשי רושם טוב
בהצלחה (:
תאכלי מקופלת
קחי נשימה הכל טוב...
תצחיקי אותם וזה תדברי שטויות
תעזרי לפנות את השולחן אחרי האוכל ואת מסודרת חח
זה תמיד משאיר רושם טוב
באותו הנושא: