6 תשובות
לזכור שהכל בגנים. אם החבר שלך נחמד- כנראה שגם ההורים שלו ;-) תביאי משהו אכיל- ואם תכיני בעצמך טוב יותר. חייכי, תצחקי עם האמא ותחמיאי לה על השיער (תמיד עובד)..
בהצלחה!!
בהצלחה!!
תרגעי יהיה בסדר, תהיי מנומסת חייכנית ונחמדה
פשוט תרגעי. תעשי רושם טוב
בהצלחה (:
בהצלחה (:
תאכלי מקופלת
קחי נשימה הכל טוב...
תצחיקי אותם וזה תדברי שטויות
תצחיקי אותם וזה תדברי שטויות
תעזרי לפנות את השולחן אחרי האוכל ואת מסודרת חח
זה תמיד משאיר רושם טוב
זה תמיד משאיר רושם טוב
באותו הנושא: