התחברות הרשמה

השיר (מנגינה לול) הזה פשוט כלכך לא מוערך מספיק, די בטוחה שאני היחידה שמכירה אותו מישראל. - קישור מצורף

מה אתם חושבים עליו? אני אישית מכורה.
23 במאי 2018, 21:49
מנגינהשירים יפיםלהקותשיריםמוסיקה    
5 תשובות
וואי ממש אהבתיי זה פשוט יפה
מ
מישהי שגדיV
ממש יפה, איזה קטע בחיים לא שמעתי על זה
א
אליסון3
נשמע ממש טוב
H
HereToStay
נשמע מדהים
אנדרייטד לחלוטין
C
Caitlyn
אהבתי
C
Cute Madafaka
באותו הנושא:
אמא שלי כלכך פגעה בי..
אוף אני שונאת את עצמי כלכך
למה אנשים כלכך מפחדים מגוקים וכל הזוחלים למיניהם?
שלשום התנשקתי והתחלנו להיתנשק צרפתית לא כלכך נהנתי לעוד משהו זה קרה או רק לי?
למה החולצה של קלווין קליין כלכך יקרה?
מוצדק שהתעצבנתי כלכך?
למה אהבה זה רגש כלכך מעצבן?
אני מרגישה כלכך חרא אין לי מושג מה לעשות!
אני אוהבת אותו כלכך...
אוףף אני בנאדם כלכך רע שחושב רק על עצמו
מה כלכך מיוחד בחיל הים?