5 תשובות
כן כנל..
פשוט תנסי להתרכז בחיובי ולהנות ולא לחשובה על זה..
זה מה שאני עושה
תעסיקי את עצמך , תבלי עם חברים ובעקרון פשוט תעשי דברים וככה לא תשקעי במחשבות כל הזמן ומעבר לזה תנסי להתמקד בדברים החיוביים ולשמוח מהם
זה ידוע שממחשבות רעות באים דברים רעים, עשי מדיטציה זה מרגיע ברמה שאי אפשר לתאר והופך אותך לאדם שליו, רגוע שקשה להוציא אותו מאיזון.
כן איזה חרא זה אוף
רוצה לדבר? תעבירי את זה איתי
מועקות זה לא דבר שנעלם.. אם מדחיקים זה הולך וגדל ואז באיזשהו שלב מתפרץ. כל עוד את מודעת למועקות עכשיו אני ממליצה לדבר עליהן עם אנשים- חברים/ הורים/ מורים/ פסיכולוג (מי שנגיש ונוח לך איתו) ולנסות להתמודד עם זה כמה שיותר מוקדם. זה עלול להיות קשה אבל להדחיק לא יעלים את זה וההתמודדות אחר כך תהיה הרבה יותר קשה. בהצלחה ואם תרצי אני כאן לדבר:)