6 תשובות
גם מה שאמרו לפני וגם לפעמים אני לא בטוחה שאני צודקת
שואל השאלה:
אז מה? גם אם תטעי לא יהרגו אותך אם ידעו מי את בכינוי (מניחה שלא מכירים אותת באמת גם מהכינוי שלך)
אז מה? גם אם תטעי לא יהרגו אותך אם ידעו מי את בכינוי (מניחה שלא מכירים אותת באמת גם מהכינוי שלך)
כאחד שמרבה לענות מאנונימי, מפחד משנאה/ביקורת מצד משתמשים אחרים בנוגע לתשובות שלי.
אנונימי
יש לי מלא חברות כאן מהמציאות ולא הייתי רוצה שידעו עליי דברים שאני לא מוכנה לספר להן, אז אני שואלת ועונה מאנונימי בדברים ממש פרטיים.
שואל השאלה:
כל הקטע באתר הזה שאפש ר לכתוב מאנונימי ואף אחד לא יכיר אותך אז למה לשים אנונימי אם גם אם תכתוב מהמשתמש לא יכירו אותך?
כל הקטע באתר הזה שאפש ר לכתוב מאנונימי ואף אחד לא יכיר אותך אז למה לשים אנונימי אם גם אם תכתוב מהמשתמש לא יכירו אותך?
צודקת, מסכים איתך.
עדיין יש משהו בי שאומר לי לא, אני מפחד מביקורת שלילית.
עדיין יש משהו בי שאומר לי לא, אני מפחד מביקורת שלילית.
אנונימי