7 תשובות
שואל השאלה:
^ אין לי סים אני מנותקת מהעולם יש לי רק וייפיי
^ אין לי סים אני מנותקת מהעולם יש לי רק וייפיי
אנונימית
תעשי emergency call, זה עובד בלי סים
תשלחי להורים שלך הודעה או שתתקשרי מהווצאפ.
תשלחי בקבוצה של הכיתה שיתקשרו למשטרה והכתובת שלך
אני חושב שאחד מהשכנים יצליח לשמוע אם הם פרצו ויש רעש. תתחבאי ותקווי לטוב ביותר.
תשלחי הודעה להורים שלך
תתחבאי בשירותים בשקט וחכי שהוא יצא.
באותו הנושא: