6 תשובות
מזל טוב
הכי טובים שיש!!!! אני גם מזל תאומים וגם יש לי אח תאום
אממ
הם יודעים להקשיב.
זה בינתיים מה שאני יכולה להגיד.
אה והם טובים בלייעץ.
אני מכירה כולה שלושה שהם מזל תאומים סוו.
אנחנו עם טוב !
שהם מוצלחים מדהימים רגישים וטובי לב!
חחחn סתם אני מזל תאומים
(לא באמת מאמינה במזלות)
חכמים והפכפכים.