התחברות
הרשמה
מכירים את זה שבא לכם לישון אבל ישנתם שנצ אז אתם לא נרדמים? ):
27 במאי 2018, 00:40
שעות שינה
עייפות
לילה
שינה
הירדמות
5 תשובות
כן עכשיו
פ
פרופ' לבאסה.
אנשים שישנים שנצ אני מקנאת בכם
_
_.N._
לגמרי.
N
Nortriptyline
בול אני
Skylight
וואלה כן
Z
Zainbain
באותו הנושא:
נשבע אין כמו לישון בלי בגדים אתה נרדם הכי טוב, נכון?
איך כותבים באנגלית "ישנה" כאלו מהמילה לישון?
אם אבא שלי אמר לי לפני 10 דקות ללכת לישון, ואני ערנית בטירוף, והוא כבר נרדם..
קרה לכם פעם שלא ישנתם לילה שלום אפילו לא חמש דקות ולמחרת הלכתם לישון מאוחר בלי שנצ?
אח שלי נרדם בסלון עם השלט מתחתיו ואני ישנה בסלון מה לעשות? לא נעים לי להעיר אותו
כשאתם במיטה עייפים ואתם מרגישים שאתם עוד שנייה נרדמים- אתם קמים לצחצח שיניים או נשארים לישון?
חבר שלי בא לישון אצלי ; בדרך כלל אני ישנה בלי חזיה אבל אני מתביישת, לישון עם חזיה נכון?
נרדם בזמן הלימודים - יש לי בעיה אני נרדם בלימודים בבית ספר, יש פתרון?
אני ישנה תמיד עם פה פתוח ואני הולכת לחברה לישון אצלה
איזה תה מרדים ( כיאלו לא ישר נרדמים אלא שמרגישים עייפים ורוצים לישון)?
החתולה שלי נרדמה לי על המיטה, בדכ היא ישנה בחוץ במיטה שלה (בית פרטי יש גינה תחומה) לתת לה לישון אצלי או להוציא אותה?