4 תשובות
לדעתי עדיף לך להיות שם ב5 כי תמיד אנשים מקדימים ואין לדעת,חבל שבסוף סתם תתקעי מאחורה..
תהני(;
תהני(;
כן, אנשים ממש מקדימים.
אני מאמינה שתוך שעה יהיו שם המון אנשים.
אני מאמינה שתוך שעה יהיו שם המון אנשים.
יהיה שם המון אנשים
אני גם שמה היום וביררתי הפתיחה היא בשש בכלל
באותו הנושא: