4 תשובות
לדעתי עדיף לך להיות שם ב5 כי תמיד אנשים מקדימים ואין לדעת,חבל שבסוף סתם תתקעי מאחורה..
תהני(;
Q_e
כן, אנשים ממש מקדימים.
אני מאמינה שתוך שעה יהיו שם המון אנשים.
יהיה שם המון אנשים
אני גם שמה היום וביררתי הפתיחה היא בשש בכלל