התחברות הרשמה

אתם חושבים שאשלי גראהם יפה? - קישור מצורף

לדעתי זה שהיא מלאה הופך אותה לממש יפה
מה לדעתכם?
1 ביוני 2018, 12:51
אשלידוגמנותגוף    
4 תשובות
לא ככ
M
Mabel
היא יפה אבל אני לא רואה את העובדה שהיא מלאה בתור משהו יפה.
S
Sote
היא מושלמת
H
Holo queen
היא יפה לדעתי
ח
חושבת במקלדת
באותו הנושא:
רק אני חושבת שאשלי וקסמן בקשי שחצנית?
מה אתם חושבים על אשלי וקסמן בקשי?
מה אתם חושבים על ה"חרם" שעושים על אשלי ביוטיוב?
ראיתם שאשלי הישקה את המברשות איפור והבושם בשופרסל דיל? כמה אתם חושבים שיעלה מברשת אחת?
לאיזה עיר אתם חושבים אשלי עוברת?
אתם חושבים שאשלי גרהאם עושה שאיבת שומן?
רק אני בדיכאון על זה שאשלי עזבה?
רק אני חושבת שאשלי וקסמן בקדשי אשכנזייה פאקצה?
למה יש פה לאחרונה שאלות על אשל או אשלי מה שזה לא יהיה?
מה אתם חושבים על הבושם של אשלי וקסמן בקשי?
נראלכם שאשלי וקסמן בקשי בהריון?