אז ממש לא בא לי ללכת לאכדיה כמו כל פאקינג פעם שהולכים לים, וגם יש שם חברים שלי(לא חברים באמת) שהלכו כקבוצת חברים, וזה ממש מפדח אותי ללכת לבד עם המשפחה... אז חשבתי שיותר טוב שנלך לאיזה חוף כזה חצי נטוש, יפה, עם צוק או משהו.. למשהו יש רעיון לחוף משהו בסגנון????