2 תשובות
הרוב שם גדולים ולכי תדעי מי נמצא מאחורי המסך, אני מאמינה שיש שם הרבה אנשים שלא כדאי לך להכיר.
והיא עוד ילדה, כל החיים לפניה שתנסה להכיר אנשים בנים כמו שצריך, במציאות.
כי היא יכולה אין סיבה שלא.
והיא עוד ילדה, כל החיים לפניה שתנסה להכיר אנשים בנים כמו שצריך, במציאות.
כי היא יכולה אין סיבה שלא.
אני הייתי ככה . הכרתי שם את האקס שלי... הייתי בת 15 והוא 18
באותו הנושא: