9 תשובות
זה קורה יכול להיות שהוא עדיין לא סדיר או משהו כזה זה בסדר אין צורך לדאוג
הוא מתעכב זה נורמלי אין לך מה לדאוג
בגלל שהוא עדין לא סדיר אל תדאגי את תקבלי.
קורה לפעמים, בגיל 14 המחזור עוד לא יציב כל כך
שואל השאלה:
בסוף קיבלתי היום-_-
בסוף קיבלתי היום-_-
אנונימית
יופי
הוא לא סדיר
הכל טוב, הוא פשוט עדיין לא סדיר.
זה בסדר גמור, בגיל ההתבגרות זה לא כל כך סדיר
באותו הנושא: