5 תשובות
לא..כנראה שלמי שמסדר את המשמרות יש שיקולים משלו
ErO
שואל השאלה:
זה מכעיס אותי שיש יום שאני פנויה לעבוד ולהרוויח כסף אבל אין לי עבודה
אנונימית
כן זה מכעיס אותי בגלל זה אני מחפשת עוד עבודה
אנונימית
ואותי זה מכעיס שאין לי עבודה