5 תשובות
לא נראלי
לא..כנראה שלמי שמסדר את המשמרות יש שיקולים משלו
שואל השאלה:
זה מכעיס אותי שיש יום שאני פנויה לעבוד ולהרוויח כסף אבל אין לי עבודה
זה מכעיס אותי שיש יום שאני פנויה לעבוד ולהרוויח כסף אבל אין לי עבודה
אנונימית
כן זה מכעיס אותי בגלל זה אני מחפשת עוד עבודה
אנונימית
ואותי זה מכעיס שאין לי עבודה
באותו הנושא: