התחברות
הרשמה
תמיד כותבים לי זה לא היה קטילה טובה או משהו כזה שאני בכלל לא מנסה לקטול מה אני יכולה לומר ?
6 ביוני 2018, 19:40
קטילות
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
קטילה ללמה את שקטה תמיד? ואני לא
קטילות ממש טובות אם קוראים לי "שמנה" כי אין להם משהו אחר להגיד
קטילה לאני צודקת תמיד?
יש למישהו קטילה לשם "סלמון" (השם משפחה שלי הוא סולומון) תמיד צוחקים עלי
איך כותבים באנגלית טוב לב, שמח לעזור, דואג תמיד שיהיה טוב ונדיב..?
תנו לי דחוף קטילות סתם ככה, אני ואחותי רבות בוואטסאפ ואני צריכה קטילות טובות
קטילה לתמיד אהבתי אותך?
אפשר קטילה לקטילה על בקשת קטילה לקטילה על בקשת קטילה?
קטילה למישהו שכותב בסנאפצאט "אישה תכיני אוכל" ושולח לכולם (כותב את זה כל הזמן)
יש לכם קטילות ממש טובות? אני צריכה קטילות דחוף התערבתי עם ידיד שלי ואני צריכה לקטול אותו כל קטילה מתקבלת בברכה
איך כותבים באנגלית " משחקי רעב מוצלחים, מי יתן והסיכויים תמיד יהיו לטובתכם?