18 תשובות
קייפופ? קוריאניות?
שואל השאלה:
כן
אנונימית
אני מכיר. לא סובל את השירים האלה
אני מכירה ואוהבת ואני יודעת לשיר ולרקוד ולפעמים אני פשוט רוקדת לצידם חחח זה ממש כיף
שואל השאלה:
את מי את אוהבת?
אנונימית
שואל השאלה:
מכירה אותם, שירים סבבה
אנונימית
כיף לראות שאת אוהבת אני קורעת את עצמי כדי להתפרסם
kpop is love
כנ"ל yato
אנונימית
כן, ז'אנר המוסיקה האהוב עליי הוא קייפופ, להקות זה בעיקר ביטיאס אבל אני שומעת גם את אקסו, בלאקפינק, סופר ג'וניור ושייני, ובכללי כל שיר קייפופ שבא לי בטוב
רק אומרת שיש עוד להקות טובות חוץ מביטיאס ;)
אני ממש אוהבת.
אני אוהבת מלא להקות:
exo,bts,nst, got7,blackpink...
כן שלום אני
כן מכירה אם את רוצה אני יכולה להמליץ לך :)
חחח כן רוב הזמן שלי זה משהו שקשור לkpop
אני אוהבת bts אבל מכירה עוד הרבה כמו: monsta x shinee blackpink momoland bigbang got7 exo nct
אנונימית
אני מכירה ואוהבת!