5 תשובות
הולכים לשופינג, מבלים עם חברות
תפרטי יותר למה יש דמעות ואיפה הכאב? ולמה?
מחייכים! מבינים שהכל לטובה (:
הזמן עושה את שלו..
הזמן הוא התרופה הטובה ביותר ; (