5 תשובות
הלייזר בדרך כלל מעלים את השחור אחרי כמה טיפולים וזה נהיה חלק לגמרי
כמובן שיש מקרים יוצאי דופן אבל כדאי לנסות
כמובן שיש מקרים יוצאי דופן אבל כדאי לנסות
אנונימית
תעשי לייזר זה השיטה הכי טובה שיכולה להיות, שיטה מעקצצת אבל לא כואבת ממש וזה טיפה מציק אבל זה שווה את זה ואין לך תירוק/השחוק הזה של אחרי גילוח, שווה מאוד לעשות לייזר(כמובן שלעשות רק אצל אנשים טובים, כי יש מקומות שמשאירים צלקות, אז תבררי לפני)
יעלים את הכל השחור והנקודות זה בגלל הגילוח
הפיתרון הכי טוב זה לייזר
הפיתרון הכי טוב זה לייזר
בתור אחת שהייתה לה בדיוק את אותה הבעיה שיש לך אני יכולה לומר לך שלייזר זה הפתרון המושלם עבורך , זה יעלים לך את השחורים , ואת תרגישי בשינוי מהטיפול הראשון .
אחת ההחלטות הכי טובות שלי הייתה לעשות לייזר.
אחת ההחלטות הכי טובות שלי הייתה לעשות לייזר.
כדאי לך להתייעץ עם קוסמטיקאית... :)
באותו הנושא: