2 תשובות
אני בכיתת מבר , אחלה של כיתה פחות לחץ משאר הכיתות העיוניות.. זאת כיתה מתנה את האמת אז הם לא עושים לך כל כך רע אבל שם לפחות אל תזלזל . גם אם זה סוף שנה מטעויות לו מדים ואמא שלך תיהיה לצידך תמיד גם אם אתה לא ישן בלילות (תמציא לה תירוץ מקסימום) שאתה לא מצליח להירדם או משהו
אנונימית
בתור מישהו שהיה אמור להיות במבר אבל עברתי בית ספר ושמו אותי בכיתה רגילה , אני יכול להגיד על עצמי שאני הצלחתי מאוד בכיתה רגילה מאשר במב"ר ולא הייתי צריך את זה . אין לי בעיה עם הכיתה הזאת חלילה זאת כיתה שתאפשר לך להגיע להישגים גבוהים מאוד . אבל אם תרצה ללכת לכיתה רגילה אתה אמור להתעורר על החיים שלך אחי , כי אני מסיק שאתה בתיכון שזה שלוש שנים מאוד חשובות וקריטיות ואתה צריך להשקיע הרבה עם מוטיבציה וכוח רצון . ( אם אתה רואה שמב"ר יוכל לעזור לך , לך על זה אבל אם אתה חושב שתוכל להתסדר בכיתה רגילה שיהיה בהצלחה העיקר תהיה שלם עם הבחירה שלך ) בהצלחה תותח .
באותו הנושא: