4 תשובות
אם היא לא בעניין פשוט אל תנסה,תעבור.
כן קראתי מבינה שהיא "האירה" בך משהו ואני אומרת לך במילים פשוטות שאם היא לא בעניין אין לך בתאכלס מה לעשות חוץ מלנסות לשכוח ממנה,
שואל השאלה:
אבל קראת מה שכתבתי?
אנונימי
יואו אני מכירה את זה , זה ממש מבאס
תנסה להרשים אותה אולי
או שאם אין סיכוי אז פשוט תנסה להתמודד ולהעיבר את הזמן עם חברים טובים או דברים שאתה אוהב לעשות ולנסות לא לחשוב עליה
לפרגן לה לאט לאט ולתת להעניק בעדינות ובסבלנות