2 תשובות
מבואסת מהציון הכי נמוך שיהיה לי בתעודת בגרות וזה בהיסטוריה (הציון הוא 65) זה ממש גרוע או שלא צריך להתבאס ?
כי אני לא רוצה שזה יוריד חי את הממוצע
כי אני לא רוצה שזה יוריד חי את הממוצע
שואל השאלה:
גם אניי וחשבתי שהזכות לביטחון לא הוגן אבל זה היה הכי הגיוני שאפשר לרשום ולא מצאתי משהו אחר
גם אניי וחשבתי שהזכות לביטחון לא הוגן אבל זה היה הכי הגיוני שאפשר לרשום ולא מצאתי משהו אחר
באותו הנושא: