2 תשובות
מבואסת מהציון הכי נמוך שיהיה לי בתעודת בגרות וזה בהיסטוריה (הציון הוא 65) זה ממש גרוע או שלא צריך להתבאס ?
כי אני לא רוצה שזה יוריד חי את הממוצע
שואל השאלה:
גם אניי וחשבתי שהזכות לביטחון לא הוגן אבל זה היה הכי הגיוני שאפשר לרשום ולא מצאתי משהו אחר