2 תשובות
חבר זה נורמאלי תגידי לו
את יכולה להסביר לו שזה טבעי ואתם לא עושים כלום, והוא עושה לך טוב
שיהיו לך חברים בחיים וזה הגיוני ולגיטימי
או שאת יכולה לבקש מאמא שלך שתשמור על זה בסוד והוא לא יבוא כשאבא שלך בבית ואם כן אז להציג אותו כידיד
שיהיו לך חברים בחיים וזה הגיוני ולגיטימי
או שאת יכולה לבקש מאמא שלך שתשמור על זה בסוד והוא לא יבוא כשאבא שלך בבית ואם כן אז להציג אותו כידיד