5 תשובות
צער בעלי חיים, מדא
במשמר האזרחי (משטרה), אחלה מקום להתנדב. אם את רוצה לשאול שאלות, אפשר בפרטי
שואל השאלה:
לא לא מדא ניסיתי
קשה לי מידי
אני רוצה משהו תרומות שלאוכל וכל זה לא רפואה
לא לא מדא ניסיתי
קשה לי מידי
אני רוצה משהו תרומות שלאוכל וכל זה לא רפואה
אנונימית
מדא זה מושלם.
מדא, זה מדהים
אם את רוצה פרטים נוספים את מוזמנת לשלוח בפרטי
אם את רוצה פרטים נוספים את מוזמנת לשלוח בפרטי
באותו הנושא: