התחברות
הרשמה
הגיוני שעכשיו אני תמיד שבעה אחרי מנה אחת(של אוכל)?אני תמיד לוקחת שנייה או שלישית כשאני אוכלת
16 ביוני 2018, 13:14
אוכל
אכילה
רעב
שובע
2 תשובות
אולי את מלמדת את הקיבה שלך לאכול מספיק, וזה טוב תמשיכי, וככה הקיבה שלך לא תתרחב
א
אחת שחוותה
כן ברור
ז
זאב (נאמן)
באותו הנושא:
הגיוני שאחותי הקטנה תמיד מנצחת אותי בהורדות ידיים?
האם זה הגיוני שחברה שלי אמרה לי שהיא שתתה 400 כדורים? היא אמרה שעכשיו היא בבית חולים..
הגיוני שהחלום שלי זה לעבוד במקדונלס לתמיד ואני 5 יחידות בהכל?
לא הגיוני שעוד שבעה חודשים כבר2019 אני מרגישה כאילו רק אתמול חגגו 2018 איך הזמן עובר כל כך מהר? ואני אפילו לא נהנת
הגיוני שאני תמיד מעדיפה להיפגש עם חבר שלי מאשר עם חברות שלי?
איך זה הגיוני שהמשקיות תש תמיד יפות?
הגיוני שאין לי תיאבון כבר יומיים? כלומר, אני יכולה לאכול אני לא מרגישה שבעה, אבל אין לי תחושת רעב.
הגיוני שעכשיו אני מרגישה כל כך מוזר ליד אבא שלי?
חבר שלי תמיד מסנן אותי ואז אומר לי שהוא אוהב אותי, הגיוני?
זה הגיוני שעכשיו במקום להיות במסיבת סיום ט' אני יושבת בבית?
זה הגיוני שאני תמיד מרגישה דפיקות לב בעצם הזנב?