7 תשובות
מה קרה?
אנונימית
קשה להבין אותה
שואל השאלה:
לפי מה שהבנתי ילדה סתם התלוננה למשטרה עליה שהיא רוצה להתאבד שוב אבל זה לא נכון והמשטרה תפסה אותה וגם אמבולנס ורוצים לשלוח אותה למוסד
לפי מה שהבנתי ילדה סתם התלוננה למשטרה עליה שהיא רוצה להתאבד שוב אבל זה לא נכון והמשטרה תפסה אותה וגם אמבולנס ורוצים לשלוח אותה למוסד
במי מדובג ??
מי זאת ארבל? שלחו את העמוד שלה?
הנה^
קישורים מצורפים:
אנונימית
גם לדעתי היא צריכה טיפול ולפי מה שאני זוכרת יש לה פה משתמש בסטיפס כי ראיתי פה מישהי עם תמונה שלה
באותו הנושא: