5 תשובות
לא נורא יכול להיות יותר גרוע
אויי ממש ממש טוב
היה קל.
עשו מזה יותר ממה שזה.
אנונימי
קלה ממש
עשיתי תחביר
ממש קל
לע יודאט עני לו קול קח תובא בלשון

הייתה בגרות סבבה, אבל הלך לי חרא כי אני גרועה בלשון, אין לי מושג איך הצלחתי לקבל 88 במגן
אנונימית