התחברות
הרשמה
זה בסדר אם אני אבקש מהמורה שלי להוריד אותי כיתה?
כיתה בלי בגרות (ט') היא תהיה המחנכת שם וקשה חי לעזוב אותה אחרי שנתיים..
20 ביוני 2018, 00:59
תשובה אחת
אני לא חושבת שזה בשליטה שלה
ה
הוקוס פוקוס תיחנקו מקוקוס.(בת)