4 תשובות
לא, לא אכפת לי ממינוסים. אני אפילו עושה לעצמי לפעמים
שלפעמים אנשים עושים מינוס בלי להבין את התשובה
יש כאלה שרואים מינוס אחד וסתם עושים על זה עוד מינוס
יש כאלה שרואים מינוס אחד וסתם עושים על זה עוד מינוס
ומעצבן שנאמנים מוחקים שאלות על כלום
כן.
באותו הנושא: