6 תשובות
קצת כי נמצאים שם הרבה שעות. מתי? מתי לא... רוב היום הולך על לחכות לתורך..
יש מלא זמן להמתין תאכלי בזמן הזה
יש המון המתנה בין תחנה לתחנה.
יש זמן.
95% מהזמן שם זה עמידה
כשממתינים שיקראו לך
יש מלא זמן שמחכים אז בזמן הזה את יכולה לאכול