6 תשובות
ברור
לא כל כך את צריכה לאתגר את עצמל בתרגילי חיטוב ההליכון זה יוצר להורדת המשקל
לא כל כך, אבל כן זה מעט מחטב.
בשביל לחטב את השרירים צריך לעשות תרגילי כוח ובשביל הרגליים בעיקר ריצות או מכשירים
ריצות בהליכון מחטבות את הרגליים.
זה מחטב את שרירי התאומים שנמצאים מתחת לברך, משפר את הסיבולת וזה גם מרזה.
הליכות פחות מחטב , כי זה לא תמיד מאמץ את השריר, זה מרזה יותר ממחטב וזה גם ישפר את הסיבולת שלך כי זו הליכה ארוכה.
יחזק את שרירי הרגליים
FOB
שואל השאלה:
אז מה ההליכון יעשה בתכלס?
אנונימית