6 תשובות
אורז ושניצלים
אורז ושניצלים
אוי שאלת חיי בערך.
הייתי אומרת שניצל ואורז.
(בעצם תכין שניצל ופסטה יותר טוב)
הייתי אומרת שניצל ואורז.
(בעצם תכין שניצל ופסטה יותר טוב)
אורז ושניצל
שואל השאלה:
לא אכלתי שקוקה מעל שנה
לא אכלתי שקוקה מעל שנה
אנונימי
ביצים זה רצח (אבל מי אני לשפוט)
באותו הנושא: