התחברות הרשמה

הגיוני להרגיש קנאה כשמורה שאת אוהבת נותנת מלא יחס לילדים אחרים? אני מרגישה רע עם התחושות האלה והן לא הולכות..

24 ביוני 2018, 02:06
קנאהמוריםמצב רוח    
5 תשובות
כן
ק
קֵיי לָאָב
כןן
א
אנונימיתמיתית
כן בוודאי
E
Eitanski
שואל השאלה:
ואיך אני יכולה להפחית אתזה?.. בתוכי אני כן יודעת שהיא אוהבת אותי אבל חא יודעת חחח
אנונימית
תילחמי על צומי
E
Eitanski
באותו הנושא:
הגיוני שאני לא מקנאה באנה זאק?
הגיוני שמורה נותן לתלמידה טרמפ לבית?
הגיוני שאני מקנאה שחברות שלי נפגשות ואני לא איתן..?
הגיוני להרגיש כאב פיזי בגלל כאב נפשי?
הגיוני שזה גורם לי להרגיש רע עם עצמי??
אני כל הזמן מקנאה שחבר שלי נמצא עם בנות אחרות זה הגיוני?
נראה לכם הגיוני שמורה הוציא אותי מהשיעור לרכזת וצרח עלי כי אמרתי
זה הגיוני לחתוך בגלל בגלל התקפי קנאה
זה הגיוני שאני כל כך מקנאה?
זה הגיוני שאני מתעצבנת כשאני שומעת אנשים צוחקים כי אני מקנאה בהם שהם שמחים?
הגיוני שאני הפסקתי להרגיש לחבר שלי משהו?