8 תשובות
לא חושבת, אני עם אותו מטען שנתיים ותמיד אני עם הטלפון שהוא בטעינה, ברוך השם המטען חי
לי זה הרס את המטען ואת הסוללה לא יודע תמה איכתם.
מנסיון זה הרס לי את הסוללה ואת המטען.המטען הפסיק להטעין מהר והסוללה פשוט התנפחה אז לא מומלץ..
Q_e
שמעו זה תלוי בפאלפון יש לי אייפון 7 והסוללה ברור שנהיית יותר חלשה אבל זה ממש לא הרס לי את המטען
ואת הסוללה.
לא חד משמעית