4 תשובות
למה זו בעיה?
תמשיכי לכתוב, זה מעלה רעיונות ומעניין
לכתוב כמה שיותר, גם עוזר לשחרור עצבים
שואל השאלה:
כי אני מרגישה שזה גורם לי לכתוב רע ואני מרגישה רע בגלל זה.