6 תשובות
תלוי איך אני אראה עם קרחת...
אם לא אוהב את זה אז פאה אני מניחה
אם לא אוהב את זה אז פאה אני מניחה
פאה
פאה
תלוי מתי רב הזמן עם קרחת אין מה להתבייש בעצמי ואולי בימים שאני ארצה להיות מיוחדת אני אשים פאה
פאה.
פאה
באותו הנושא: