6 תשובות
תלוי איך אני אראה עם קרחת...
אם לא אוהב את זה אז פאה אני מניחה
פאה
תלוי מתי רב הזמן עם קרחת אין מה להתבייש בעצמי ואולי בימים שאני ארצה להיות מיוחדת אני אשים פאה
פאה.