7 תשובות
כן
לא קרה לי, אבל אם זה היה קורה לי לא הייתי מנסה ליצור קשר מחדש.
עשיתי פה פעם סקסטינג עם מישהו אבל הפסקתי כי הרגשתי רע עם זה
אנונימית
לא אבל דיברתי עם מישהו ואז הפסקנו ואז הוא כתב לי איזה משהו ועניתי והוא לא ענה
כאילוו מה
כאילוו מה
אנונימית
שיילך קיבינימט
למה שאני ארדוף אחריו
למה שאני ארדוף אחריו
כן.בסוף קצת דיברנו אבל הפסקנו
לא קרה לי
באותו הנושא: